Gamla metalldekorationer.....

Vecka 49 hade Swebloggen en utmaning om att vi skulle gräva och rota i våra lådor för att leta fram och använda våra gamla metalldekorationer. Detta lät som en supertrevlig utmaning, tyckte jag, och ville absolut hänga på och skapa en layout för att sedan ladda upp den på Swebloggen, http://swescrapbook.blogspot.com/ till vecka 49......Så vad hände då? Jo, tiden sprang iväg som vanligt och ville inte vänta på mig. Taskigt, eller hur?! Just nu är jag faktiskt lite sur på tiden så jag nonchalerar den. Jag bryr mig helt enkelt inte om den, utan jag gör som jag vill, när jag vill. Så häromdagen gjorde jag minsann min layout med gamla metalldekorationer. Jag gjorde den och det var kul att göra den, även om den inte blev gjord i rätt tid.

Min layout med en "gammal" metall-nyckelpiga-platta och en metall-blomma.
Tyvärr är bilden lite suddig!


Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en bra tisdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Suddig eller inte...såå läcker! Den är både vacker och fräck på samma gång! Låter sunt att nonchalera tiden. =)



Kram!

2009-12-18 @ 22:02:41
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0