Jag har fyndat.....

Jag hade en riktigt mysig lördag igår. Dagen fylldes med en massa kul-att-göra-saker. Bland annat gjorde jag och min lilla mamma ett loppisbesök. Gissa om jag fyndade!!!!
Det blev tre vackra små glasvaser och dessa fina kakformar i plåt.



Igår (och idag) var jag fylld av julstämning och skaparlust. Jag ville skapa något "juligt", så jag tog fram borren och borrade två små hål i varje form, hängde i några pärlor och vips så hade jag tillverkat fina julgransdekorationer.





Jag är verkligen glad över mina fynd och, som ni ser, fick jag massor med formar med mig hem. Bara för att jag tänkte att detta är perfekt julpyssel för mina elever!

Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: CillaT

Underbara! Gillar jättejättemycket! Granen kommer att bli fantastisk=)

2009-11-20 @ 13:37:37
URL: http://cillasinsida.blogg.se/
Postat av: Mia

Wow...såå läckert!!!



Kram!

2009-11-25 @ 19:46:37
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0