Julstämning.....

Var på Victoriateatern igår med världens bästa och sötaste kolleger. Det var verkligen en hellyckad och trevlig kväll. Tack söta ni!!!!
Trots att det blev sent igår, var jag ändå uppe och igång tidigt imorse. Detta som jag tänker skriva nu låter säkert helknäppt.......men jag tycker att det är "tråkigt" att sova (slöseri med tid liksom). Självklart vet jag att det är livsviktigt med sömn. Jag har ett stort sömnbehov och jag försöker så mycket som möjligt att tillgodose detta behov, men jag hade gärna gjort annat istället. Har ju så mycket som jag vill hinna göra och jag älskar inte att sova. Lät detta konstigt?????  

Idag har jag redan hunnit med en massa ärenden, städning och fönsterputsning. Julskivan spelas på repeat och snart ska adventsljustakarna och julstjärnorna sättas upp. Gillar verkligen den här julförberedelse-tiden och jag är full av julstämning.    

 
En liten tjuvkik på ett av mina egentillverkade julkort.

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0