Tiden vänta.....

Oj, oj, oj....Tiden rusar iväg och jag hinner inte med. Jag flänger efter med stora, snabba steg och med andan i halsen.....Tiden vänta, ha inte så bråttom ropar jag. Men den lyssnar inte!!!

Nu är det i alla fall lördag :-) och då kan vi ju vila upp oss och återhämta nya krafter. Ja, så bra!!!
Mannen har "öppet hus" på sin skola, sonen sover över med kompis och dottern är upptagen med annat, så jag har en hel del egentid idag. Så idag blir det pytte, pytte lite städ och tvätt, lite, lite planering för vårt rymden-tema i skolan och massor, massor med pyssel och myseri. Tror det blir målat någon prinsessa samt julkortstillverkning. Hoppas även på att hinna med lite fotografering och scrapbooking. Vi får se vad det blir. Trots stress, dåligt med tid, så känner jag att jag har massor med energi!!! Det blir en toppendag idag, det känner jag på mig....

För ett tag sedan pysslade jag ihop denna tändsticksask och bokmärke.
"En god bok är som en god vän, vald med omsorg"


Ha en mysig lördag!


Kommentarer
Postat av: myamia

jag hade stora planer att scrappa i helgen, men tyvärr så fyller ju folk år ibland å då måste man på kalas och sedan blev vi bortbjudna oxå. så där gick vår helg. jag hoppas att jag hinner med lite scrap idag istället. kramkram

2009-11-15 @ 12:28:40
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: CillaT

Så läckra! Och ett underbart citat på bokmärket, ok om jag "lånar"? =)



Kram

2009-11-20 @ 13:35:48
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0