Dax för fredagsmys.....

......och dax för idol. Jippieeee!!!
 
Imorgon har jag planerat in en "shoppingdag". Egentligen skulle jag shoppa med en kär väninna, men hon (den stackar´n) har fått ryggskott så nu får min käre make vara "stand in". Han är väl inte överförtjust precis, men han gör det för min skull. Jag är verkligen jättetacksam för att han "ställer upp" och jag vill absolut inte gnälla, men tyvärr blir det nog inte riktigt samma sak. Jag är dock helt övertygad om att vi kommer att få en toppendag ändå!!!

Dessutom längtar jag till söndag, för då ska jag på fotokurs hos http://www.jennysandberg.se. Det ser jag jättemycket fram emot och jag hoppas att jag kommer att bli ännu bättre kompis med min kamera!

Några av mina bilder från barnfotograferingar




Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en mysig fredagskväll....det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Anne

Så fina foton. Undrar hur bra du blir efter fotokursen när du tar så här fina redan nu ;0)



Trevlig fortsättning på helgen!

2009-10-17 @ 22:56:54
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com
Postat av: Mia

Snällt av maken att ställa upp på shopping...fast jag håller med, det är inte samma sak som att shoppa med en kompis. =) Ja Idol gillar vi. Hejar på Erik. =)



Kram!



PS. Fina foton du tagit!

2009-10-18 @ 18:53:46
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0