En liten ballerina.....

Då var det redan fredag....igen!!!
Som vanligt är helgen nästan fullplanerad för min del, men bara med roliga saker. Bland annat ska jag på sonens handbollsmatch och kalas till mitt underbara och söta gudbarn som fyller 10 år. Hon ska bl.a. få ett scrapbookingpaket (tror inte hon läser denna blogg) och hennes mamma har även önskat sig en liten akvarellprinsessa till henne. Det är ju klart att hon ska få det!!!

Jag har målat en prinsess-ballerina, men denna är inte till mitt gudbarn, utan till en annan liten tjej.





Målningarna är gjorda i akvarell på akvarellpapper. Måtten är A4 (21 x 29,7 cm). Är man intresserad av att köpa någon av mina målningar eller specialbeställa (med tema och text) går det jättebra att maila mig   [email protected] 

Bilderna får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!

Ha en mysig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken tur dina nära och kära har som har dig du kreativa människa! ;) Vilken härlig ballerina! Vi har också ganska fullspikat i helgen men bara roliga saker. Jennifer spelar innebandymatch imorgon och på kvällen kommer det hem kompisar då vi ska käka gott och heja fram Sverige mot Danmark. =)



Trevlig helg!



Kram!

2009-10-09 @ 19:38:33
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0