Maskat igen.....

Då har jag gjort ytterligare en layout med mask-teknik igen. De som kännar mig väl, vet att jag lätt "snöar" in mig på saker. Så just nu är det mask och mistspray som gäller (tills jag tröttnar :-)). Denna gång blev det inte egenutklippta bilder från tidningar, utan det blev fjärilar från panduro.

Jag har scrappat till någon annan och det är till en färgstark underbar liten tjej som är bästis med Pingu.



Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en trevlig måndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååååh, så jätte-jättefin layout med vår prinsessa!

Stor kram

2009-10-07 @ 20:08:13
Postat av: mikaela

åh vilken härlig lo!!!

2009-10-08 @ 22:38:12
URL: http://mycreativeminds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0