Massor av energi......

Då var det lördag och jag har tokigt många projekt på gång. Jag har många bollar i luften och en låååång lista på saker som måste göras och på saker som jag VILL göra. Älskar listor!

Först nu på morgonen blir det några maskiner tvätt och sedan lite städ. Sedan ska vi nog till stan och uträtta några ärenden och efter det har jag avsatt tid för skapande och kanske kommer jag att blogga ytterligare ett inlägg. Idag har jag massor av energi och det blir nog en toppendag trots regn och trist höstväder!

Visar en enkel layout med lite spillpapper och akrylfärg. Ja, jag gillar det enkelt och de flesta av mina layouter är just clean & simple.



Bilden får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: myamia

jag älskar oxå listor, kanske lite för mycket för mitt eget bästa ;) snygg lo. kram

2009-10-03 @ 12:59:03
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0