Några bokmärken.....

Jag har pysslat och gjort några enkla bokmärken. Det var ganska kul faktiskt, så det blir nog att jag gör några fler när jag får lite tid över.



Det börjar snart bli dags att skapa lite julkort, men av någon anledning är jag inte alls sugen på att göra det. Känner bara att jag måste.....och då kanske man lika bra kan köpa färdiga och lägga sin energi på annat. Oj, vad det svider i mitt pysselhjärta när jag resonerar så!
Tänk, så mycket kort jag tillverkade förr och nu har det totalt låst sig med kortmakeriet...


Kommentarer
Postat av: Mia

Så fina bokmärken!! Neeeeej!! Du får INTE köpa färdiga julkort....jag behöver inspirationen jag kan får av dig! =)



Kram!

2009-10-15 @ 22:02:59
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0