Till en hästtokig tjej.....

Jag målade en prinsessa till mitt söta gudbarn som fyllde år i helgen. Hon är en riktig hästtjej, så givetvis fick ju prinsessan ha en egen häst.






Varje prinsessa är unik och handmålad.
Målningarna är gjorda i akvarell på akvarellpapper med glitterdetaljer. Måtten är A4 (21 x 29,7 cm). Är man intresserad av att köpa någon av mina målningar eller specialbeställa (med tema och text) går det jättebra att maila mig   [email protected] 

Bilderna får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Gode gud så himla söt! Prinsessor visste jag ju att du kunde rita men hästar som är så svårt! Du är grym!



Kram!

2009-10-12 @ 11:55:37
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Så fin! Den skulle min Hopplerska älska!

2009-10-12 @ 14:58:21
URL: http://www.uniquelyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0