Vart du än går.....

....ta med dig hela ditt hjärta!!!!

Igår, söndag, var en riktig "slappedag". Jag hade planerat att skapa massor, men ingenting hände! Jag fick inte gjort någonting, trots att jag var riktigt "skaparsugen". Alldeles nollställd var jag......konstigt, eller hur!!???



närbild


Målningen är gjord i akvarell på akvarellpapper. Måtten är A4 (21 x 29,7 cm). Bilden passar även till 13 x 18 cm.
Är man intresserad av att köpa någon av mina målningar eller specialbeställa (med tema och text) går det jättebra att maila mig   [email protected] 

Bilderna får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: maria

Åh så fin!

2009-10-05 @ 10:32:04
URL: http://favvis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0