akvarellmålningar....

Oj, oj, oj, vad en helg går snabbt. Jag planerar alltid så mycket under veckan som jag sedan tror att jag ska hinna göra under helgen. Men jag hinner ju långt ifrån med att genomföra alla mina projekt och det är så frustrerande!

I helgen har jag i alla fall målat färdigt en del beställningar av mina akvarellmålningar. De var bl.a. beställda till en tjej som fyller tio och till en tjej som fyller tjugofem och så gjorde jag en liten målnings som ska ges bort i doppresent. Det är så roligt att måla och jag var verkligen inne i ett flöde. Ja, jag målade så att färgen skvätte och akvarellpapperna tog slut (vilken tur att det går att köpa nya). Det hela resulterade i att det blev en hel del prinsessor, änglar och annat smått och gott skapat. 

Tänkte visa er några av målningarna. De är målade i akvarell på akvarellpapper. På målningarna finns lite "glitterdetaljer". Måtten är A4 (21 x 29,7 cm). Bilden passar även till 13 x 18 cm.

Är man intresserad av att köpa någon av mina målningar eller specialbeställa (med tema och text) går det jättebra att maila mig   [email protected] 

"efter regn kommer solsken"


"delad glädje är dubbelglädje"


"keep smiling"


"rockprincess"


"uppskatta din originalitet"


"alla behöver en skyddsängel"


"once upon a time i was a princess"


"prinsessa vid slottet"


bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt underbara bilder!

Kram på dig

2009-09-15 @ 09:39:14
Postat av: Mia

Man blir ju helt stum! Helt otroligt underbara!!!!!!!



Kram!

2009-09-18 @ 19:52:28
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Fia

Helt underbara tavlor. Älskar den med rockprinsessan. Dina lo,s och foton är också jättefina.

2009-09-25 @ 16:34:16
URL: http://fiasvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0