Ballonger fyllda med kärlek.....

Mmmm.... då var det äntligen fredag och dags för fredagsmys. Vi ska äta gott grillat kött, titta på idol, mysa och bara ta det lugnt.

Jag har dock en hemliga plan.....om familjen (alla utom jag då) somnar i soffan, sannolikheten är väldigt stor att detta sker, ska jag smyga in i min pysselvrå och måla lite prinsessor/prinsar och kanske göra några kort. Risken med denna smarta plan är bara att jag kan vara den som somnar först!!!

Förr skapade jag mycket, mycket kort. Antagligen alldeles för mycket, för jag tycker inte att det är så jättekul med kortmakeri längre. Jag gör några kort lite då och då, men jag blir sällan riktigt nöjd med dem. Vi får se om det sker några under ikväll!

Själv gillar jag inlägg med bilder, så jag visar Er några "scrapbilder" som inte alls har något med ovanstående text att göra.

Detta är ballonger fyllda med kärlek....



Ytterligare en layout med ett "rockfoto"



Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en skön fredagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jenny, dina kort blir alltid jättefina! Du är den största ispirationskälla jag har!:) Puss

2009-09-26 @ 09:11:03
Postat av: Mia

Fina båda två men "Rock you" är så grymt snygg!! Svar, vitt och rosa är en av mina favoritkombos!



Kram!

2009-09-26 @ 19:15:32
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Underbara lo´s!

2009-09-26 @ 23:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0