Home......

Home is where the heart is.
Jag älskar verkligen vårt hem/vårt lilla gula hus med gröna fönster med stor trädgård som gränsar till en liten skog. Från första stund kände jag mig så trygg och "hemma" i vårt lilla hus och jag vill aldrig flytta här ifrån.
Ja, detta blev en liten hyllningstext till mitt älskade hem.....





Målningarna är gjorda i akvarell på akvarellpapper. Måtten är A4 (21 x 29,7 cm). Bilden passar även till 13 x 18 cm.
Är man intresserad av att köpa någon av mina målningar eller specialbeställa (med tema och text) går det jättebra att maila mig   [email protected] 

Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse!
 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0