Några till.....

Vill börja med att säga Glad Påsk till er alla!
Idag är det riktigt fint påskväder med sol och värme..... så idag hoppas jag på ännu mer fotografering. Igår gjordes ett strandbesök där jag fotograferade min fina vän och hennes små tjejer. Det blev glada, rosa såp-bubble-foton! Visar några av fotona sedan när jag fixat till dem (hoho... jag fotograferar ju i RAW-format nu :-) )

Tänkte att jag visar ytterligare några bilder från torsdagens fotokurs med Emelie. Jag har faktiskt flera stycken som jag blev nöjd med, så ni får nog stå ut med att jag laddar upp dessa efterhand.

Denna bild är tagen i motljus. Solljuset fångades upp av en vit reflexskärm som reflekterar upp ljuset i modellens ansikte och ögon. Tittar man noga kan man se ett fint "sol-gläns" i ögonen.


Denna bild togs i öppen skugga och enligt Emelie blev detta en kanonbild.


Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Titti

Jättefina bilder och en otroligt vacker dotter!

2010-04-03 @ 15:41:48
Postat av: Mia

Verkligen kanonfoton!! Själv har jag inte fotat på läääänge nu. Blev sjuk igår när det var sånt fint fotoväder. Nåja, våren är ju på G så det kommer fler tillfällen. =)



Kram!

2010-04-04 @ 15:31:08
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Kela

Vilka fina bilder, pefekt ljus på båda två :)

2010-04-05 @ 21:14:25
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: Emelie Ohlsson

Superfina även om jag sett dom innan! Du är duktig!!

2010-04-07 @ 11:54:59
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0