Sötaste lilla familjen.....

Tjoho.... imorgon är det FREDAG och grillparty med kära vänner. Det ser jag fram emot!!! Idag är det torsdag och Ikväll är det tjejträff med god fika och mysigt sällskap. Det ser jag också fram emot :-) Tänkte faktiskt ta med kameran och blinka lite extra med ögonfransarna och fråga tjejerna om de kan tänka sig att "ställa upp" som fotomodeller. Har nämligen lite idéer....

Visar ytterligare några fina bilder från söndagens fotosession med sötaste lilla familjen.





Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej

Helt underbara bilder!

Jag är moster till barnet på bilden ;)

Hade varit underbart om jag kunde få kopia på några av bilderna.



2010-04-30 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0