En lärorik toppendag.....

Tjoho.....jag har haft en sådan lärorik toppendag idag!!! Detta tack vare fantastiska och söta Emelie Ohlsson som har haft en fem-timmars-fotokurs tillsammans med mig. Emelie är en otroligt duktig fotograf och "kurs-hållare" och vi gick bl.a. igenom kamerans inställningar, ljussättning, RAW-format m.m. Vi hann massor och Emelie hade verkligen lagt upp kursen på ett pedagogiskt och tydligt sätt. Ni måste gå in och titta på hennes vackra foton och inspirerande blogg http://emelieohlsson.se/

Med professionell handledning lyckades jag ta många fina bilder idag och jag är sååååå nöjd. Nu gäller det att träna, träna, träna, träna och åter träna.

Här är två bilder på fina Emelie som jag tog idag.




Fler bilder från dagens fotokurs kommer alldeles strax.....

Bild: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0