Naturfotograf........not

Oj, oj, oj vad tiden går. Jag ber om ursäkt för att det har varit dåligt med uppdateringar här på bloggen, men just nu är det fullt upp och allt rullar på i en väldans fart....

Igår hann jag i alla fall att leka naturfotograf :-)
Jag tog min fina kameraväska över axeln (och mobilen i jackfickan.... fall i fall jag skulle gå vilse) och begav mig ut i de djupa skogarna som värsta äventyraren. Jag är verkligen ingen "skogs-mulle" typ och jag insåg ganska snabbt att någon naturfotograf är jag inte heller. Men med lite träning kan man ju alltid bara bli bättre, eller hur!? Tror faktiskt att jag kommer att träna fler gånger :-) Ljusförhållandena igår var verkligen inte de bästa, men jag fick ändå tagit några bilder på....ja.....naturen....

Det jag gör bäst och det som jag tycker är allra, allra roligast är att fotografera männinskor, och jag är så lycklig över att jag har bokningar av just porträtt/familjefotografering några helger framöver. Wiiieee, jag ser verkligen fram emot detta!

Denna vackra plats hittade jag i skogen igår.


Jag fotograferade även en ståtlig.....ja.....mölla :-)


Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är visst en naturfotograf...också! Superfina foton! Vilka roliga uppdrag du fått. De har valt rätt fotograf! =)



Kram!

2010-04-18 @ 19:19:25
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0