Vackra H......

Tjoho.....jag är så glad för det ser ut till att bli ett fint och härligt vårväder idag! Det betyder fotografering!!!! Jag har en massa idéer som jag vill genomföra och jag har lyckats med att boka en modell för detta idag!

I lördags, påskafton, hade jag en fotosession med vackra H. Hon påstod att hon inte är fotogenik och att hon aldrig blir bra på kort........dumheter, säger jag. Det stämmer verkligen inte!!!! Titta så vacker och fin hon blev på bilderna!!!



Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla duktig fotograf du är Jenny! Alla foto du har lagt upp är jättebra. Är sugen på att boka in en fotosession med min familj... Du får fundera ut en prislista så bokar vi sen :o)

Kram på dig!

2010-04-05 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0