Fler charmtroll......

Har precis varit ute i dimman och fotograferat.....det var maigiskt med dimslöjorna som låg över fälten. Är dock inte riktigt säker på om bilderna blev som jag tänkt. Jag får titta på dem imorgon när jag har lite mer ork.

Jag måste visa ytterligare två charmtroll från fredagens fotografering. De är brödrar till det lilla, lilla söta charmtrollet som jag visade igår. Jag kommer att ladda upp många bilder från denna fotosession framöver för jag blev som sagt väldigt nöjd :-) )


Denna lilla ljuvliga gosse (charmtroll) ser ut till att vara hämtad direkt ur "Bröderna Lejonhjärta".


Det största charmtrollet. En riktig sötis!!!


Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Titti

Vilka fina bilder!

Ser framemot dimbilderna.

2010-08-23 @ 08:27:12
URL: http://tittilina.blogspot.com
Postat av: Sara

Sååå fina! Viggo kallas faktiskt även Skorpan :).

2010-08-23 @ 14:14:31
Postat av: Sofie

Vilka underbara bilder!!!

2010-08-23 @ 18:37:10
Postat av: maj löf

Hej jenny

Vilka helt fantastiska bilder du har tagit. Du är otroligt duktig. Du kommer att få många bra uppdrag i framtiden. grattis.

2010-09-03 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0