Helt plötsligt.....

Nu helt plötsligt förstår jag alla de konstiga regler som mina föräldrar hade när jag var ung. Att städa rummet, att plocka upp alla blöta handdukar efter mig, att lägga smutstvätten i tvättkorgen, att komma hem i rimlig tid fast det var fredag eller lördag......................

Jag är väldigt tacksam över att jag själv har en tonårsdotter som är lååååångt mycket mer ansvarsfull och klokare än vad jag var som ung.



Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, du var väl inte superbäst på att just plocka undan efter dig...och nu är du bäst i världen på det!! Och söt som socker är du med:) KRAM

2010-02-26 @ 16:00:16
Postat av: Sara Löf

Vilken bild! Snygging! Ha en mysig helg...kram!

2010-02-26 @ 17:55:30
Postat av: Mia

Jag hade kunnat skriva dessa ord själv....mina föräldrar hade det inte lätt en period. Tack och lov så är båda våra döttrar betydligt lugnare!



Kram!

2010-02-26 @ 19:48:43
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0