Insnöad....

Är sååååååå trött på den här snön som bara vräker ner och blåser runt!!!!
Idag är jag och hela mitt lilla arbetslag insnöade. Helt omöjligt att ta sig fram till lilla fina skolan.
Hoppas verkligen inte att det håller i sig, utan att vi kan ta oss till jobbet imorgon!

Dottern är också hemma från gymnasieskolan idag för bussarna går så klart inte heller och även mannens skola är inställd på grund av snökaoset. Lille sonen däremot går i skolan i byn så han, den stackaren (enligt honom själv), fick så snällt pulsa iväg i morse. Det var ju sååååå orättvist!!!!!

Nåväl, jag har att hitta på här hemma. Planerar lite för kommande teman...

Här är några layouter som jag gjorde för SWEbloggen för ett tag sedan. Den översta var till en skissutmaning och den nedersta var till en scraplift.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0