Lilla M.......

Det är hur roligt som helst att måla porträtt! Jag kan ju aldrig göra något med måtta, så nu är det bara porträttmålning med tusch som gäller. Man måste ju träna, träna, träna..... Så jag varnar för att det kan bli många sådana uppladdningar framöver. Ska dock försöka variera det med andra inlägg :-)

Objektet på nedanstående illustration är lilla M, min kompis söta, underbara lilla tjej. Det är en bestämd ung dam som alltid har glimten i ögat <3. Att rita och måla glasögon är inte helt enkelt, men till slut blev jag ganska nöjd ändå.



Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Hanna

Wow! Denna var ju SUPERBRA!! Väldigt lik lilla M! Kram

2010-02-08 @ 17:52:49
Postat av: Mia

Du är så grymt duktig!!



Kram!

2010-02-12 @ 21:40:13
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lilla M:s mamma

Den är jättefin, du är så duktig!!



KRAM

2010-02-17 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0