Full dramatik.....

Det har varit lite dramatik här hemma då det började brinna i vår pelletsbrännare i källaren och huset blev rökfyllt. Jag och barnen rusade ut på trappen och mannen lyckades släcka elden med brandsläckaren. Usch, det var otäckt. Men jag är så tacksam för att vi var hemma och vakna och att alla klarade sig bra. Mannen fick lite brännskador på handen, men det är ingen fara. Tro mig, men jag hann att tänka många tankar under denna tid då jag och barnen stod och huttrade ute på trappen. Jag är så oändligt glad och tacksam över att det slutade så väl och att alla mår bra!!!!



Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Titti

Fy vad läskigt! Vilken tur att allt gick väl och att ni är oskadda.

Stor kram

2010-01-10 @ 11:15:27
URL: http://tittilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0