Gott Nytt År.....

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!!!

Har ni några speciella önkningar eller löften inför detta nya år? Jag hoppas att alla era önskningar kommer att slå in och att det blir ett fint, härligt, underbart, lärorikt och utvecklande år.

Min önskan inför år 2010 är att min familj ( o jag) får vara friska och må bra.
Jag brukar faktiskt inte ge några nyårslöften, för mig är ett löfte är ett väldigt starkt och laddat ord. Om jag lovar någonting och ger ett löfte så SKA jag faktiskt hålla det också. Jag känner mig ju själv ganska väl, så det är bättre att inte ge några stora löften som jag ändå inte klarar av att hålla eller leva upp till.

Däremot ser jag det nya året som ett helt nytt oskrivet och blankt år. Det är upp till mig att fylla det med bra och positiva saker! Jag har visionen om att mitt år 2010 ska bli ett nyttigt och hälsosamt år med mycket proteiner och lite sötsaker......Ja, heja mig!!!!!
Jag vill även försöka att utvecklas inom fotograferandet, har t.o.m funderat på att ge mig på projektet "ett foto om dagen". Inom mig bubblar det av stor förväntan på det nya året (mer än någonsin) och jag hoppas på att det blir ett "bra" år.

Gott Nytt 2010...


Bild: Jag
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: myamia

vilken underbar bild! Kram mya

2010-01-01 @ 15:27:24
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilken fantastiskt fin bild! Jag tror att ditt 2010 kommer bli superbra! Kram

2010-01-04 @ 09:28:28
Postat av: Mia

Vilket härligt foto! Och vilken sund inställning till nyårslöften. Jag har inte heller avgett några såna. Däremot känner jag som du...det ska bli ett hälsosammare år! Även fotandet vill jag sätta i fokus. Börjar på en fotokurs i februari där jag ska lära mig att fota manuellt...vill även ha ett objektiv så småningom.



Kram!

2010-01-08 @ 19:22:51
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0