Kamera följa med......eller inte följa med?????

I onsdagskväll var jag med ett härligt tjejgäng på "världens snabbaste allsång". Vilket ös......och så roligt vi hade!!! Jag retar mig dock på att jag inte hade min kamera med mig (den låg kvar i bilen för jag vågade inte ta med den i regnet......som upphörde när vi väl var på plats). Där fanns supermånga häftiga fotomöjligheter....som jag missade!

Igår var vi på en liten österlentur och då fick kameran följa med :-)

Idag ska vi på loppis och jag funderar fortfarande på OM kameran ska få följa med (och ev. hindra mig från att göra superfynd???)

Nedan följer lite bilder från vackra österlen.

Kiviks hamn


Ser ni min lilla mamma...hon viftar med armarna och ropar "Jenny, sluta fotografera nu!!!"


mmmm....så vackert i knäbäckshusen...


Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0