En (igår)dagens lista.....

dagens frukost: Bulle med pumpafrön, solrosfrön och linfrön = frökusbulle
dagens risktagande: Hela arbetslagets flyttstädande och nerpackning av material i flyttlådor = DAMMATTACK!!!
dagens lättnad: Solen som lyste och värmde och gav mig lite energi.
dagens lunch: Skinkpaj med purjolök.
dagens lärdom: Tävla inte i "spark-cykel-race" mot en åttaåring.......du har inte en chans!!!
dagens tålamod: Jag har fått en ny mobil (mot mina protester)........Grrrrr, jag vill ju för tusan bara kunna ringa med den. Vill ha min gamla mobil tillbaka!!!!!!
dagens mellis: Två havrekakor..........visst låter det nyttigt med havre :-)
dagens insats: Se dagens risktagande.
dagens ingengörsjobb: Min nya mobil........jag ger upp!!!!!
dagens fina: Min elevs mamma som sa att hennens son säger att jag alltid är så bra på att uppmuntra och berömma......naaaaauwww.
dagens onyttiga: De "äckliga" kvarlämnade godisbitarna från lördagens godispåse (de bitarna som ingen vill ha, men som NÅGON av en anledning alltid köper).
dagens tv: Svenska Hollywoodfruar
dagens skratt: Svenska Hollywoodfruar.........hur pinsamma får man vara????
dagens överraskning: Jaha, det var 38 jag fyllde i onsdags........inte 37?????

Vackra vita rosor som jag fick på min födelsedag förra veckan då jag fyllde 37....förlåt jag menar 38!


Bild: Jag
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0