Julmusik på hög volym.......

Det är lördagmorgon och klockan är över nio. Min fina familj ligger och sussar så gott och själv har jag varit uppe i fleeeeeera timmar. Jag vankar här fram och tillbaka och väntar på att de ska vakna så vi kan skapa julstämning och komma igång med julpyntandet (adventsljusstakar, ljusslingor etc). Nu har jag faktiskt inte ro till att vänta längre, så jag tänker vara riktigt taskig och sätta igång julmusiken på hög volym.....riktigt hög volym. Jag vet vad detta kommer att reultera i (sur man och ilskna tonårsbarn), men det bryr jag mig inte om! Ska man julpynta så ska det vara julmusik på hög volym.......så det så!!!! Det är viktigt med julstämning!!!
ps. själv hade jag älskat att få vakna till ljudet av vacker julmusik!

Nåväl, innan all julstämning och innan snön kom till Skåne hann jag ta några bilder på en av våra vackra sjöar.




Bilder: Jenny Björk
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0