Lördag......igen...

Tänk att det redan är lördag igen!!!!!
Igår var vi iväg och shoppade inför kvällens kalas. Jag gillar systemet med självscanning då det, enligt mig, går hundra gånger snabbare att handla. Dock måste jag skärpa till mig, eftersom det börjar bli en riktig ekonomisk förlust för mig när jag i 220 knyck scannar mina varor. T.ex. igår scannade jag in, efter min omsorgsfullt nedskrivna inhandlingslista, två jordnötspåsar.......men jag packade bara ner en styck. Jag scannade även in tre creme fraiche......men packade så klart bara ner en. STÖRIGT!!!!!!

Måste bara få säga att jag längtar, längtar, längtar till våren, färgerna och ljuset!!!! Jag vill fota fina vårbilder NU!



Bild: Jenny Björk
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0