Jag har scrappat en layout om mig själv......

Det finns ytterst få foton med mig själv, eftersom jag alltid befinner mig bakom kameran och jag gillar inte att bli fotograferad. I julklapp fick jag en fjärrutlösare och detta kanske gör att även jag kommer att vara med på någon liten bild då och då. Vi får se.....

Sällan, i princip aldrig, scrappar jag om mig själv (bland annat för att jag inte har några foton). Dock har jag till en utmaning på SWEbloggen letat fram ett foto där jag finns med och gjort en liten layout. Tror minsann jag ska bli bättre på att dokumentara/scrappa om mig själv!



Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: maria

Så snygg LO! Jag vill med testa att spraya på mina LO:er, det blir sån snygg effekt.

2010-01-12 @ 15:13:55
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0