Belöningsdag idag........

Igår hade vi stora "röjardagen" här hemma!!! Tre fulla släp med "skräp" kördes till tippen......hjälp vad man samlar på sig "bra-att-ha-saker". Nu har vi verkligen rensat och gjort oss av med mycket......och jag känner ett "inre lugn" :-). Blir faktiskt lite stressad över för mycket saker runt omkring mig. Vill ha det rent, ljust och enkelt!

Som sagt, vi var väldigt duktiga igår som slet och jobbade så hårt.....så idag tänkte vi belöna oss med ett Bakkenbesök i Danmark!!!! Åka karusell och äta karamell.....tjoho, så roligt!

Häromdagen tog jag en fin bild på finaste o sötaste lilla "L". Egentligen tycker jag nog mest om färgbilder, men jag tycker att denna gör sig ganska så bra som svart/vit.



Bild: Jag
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Aawww...fin, fin, bild på vår lilla sessa! Hoppas ni har det skoj på Bakken!! Kram

2010-07-28 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0