Modellen Louise......

Hade en fantastisk fotosessions-dag igår med fina Louise. Solen lyste tyvärr med sin frånvaro, men jag riggade upp en liten studio i mitt uterum och försökte utnyttja det naturliga ljuset så mycket som möjligt. Vi fotade i tre teman (tre ombyten) och vi hade så himla roligt!!!!

Vårt första tema var en lite romantisk stil med ljus klädsel. Louise är såååå vacker och det blev fantastiskt fina bilder!





Denna bild är faktiskt en av mina favoriter! Gillar hur ögat kikar fram mellan blommorna som faller ner.



Fortsättning följer på gårdagens fotosession.........

Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina bilder Jenny! Louise är verkligen vacker o du är en jätteduktig fotograf!

Kram kram

2010-05-16 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0