Torsdag, tjejträff och lite fototankar........


Då var det redan torsdag!!!! Ikväll ska jag ha tjejträff med "köbekaga" och de goaste tjejerna! Vi ska bara ta det lugnt, äta gott och prata om allt mellan himmel och jord. Det är alltid lika trevligt att träffa mina fina kloka vänninor!


Nu kommer lite fototankar.....Jag tänker dagligen på vilken enorm glädje och lycka som fotograferandet ger mig. Jag mår så bra av det!!!
Genom mitt fotograferande har jag fått möta underbara människor och via min kamera har jag fått tagit del av och förevigat mycket kärlek och ögonblick.




Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH, vilka fina, fina bilder!!

2010-09-02 @ 20:44:41
Postat av: K8an

jätte fina foton!!

2010-09-02 @ 21:52:06
URL: http://imingarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0