Morgongåva.....

Ett tjejgäng hade bokat en fotografering på möhippan och jag fick den stora äran att fotografera den blivande bruden. Det var en fotosession med lättklädda, sensuella och vackra bilder som bruden nu har gett till sin nyblivne make i morgongåva. Gåvan blev väldigt uppskattad!

"S" är en fantastisk vacker kvinna.........ni ser ju själva, vacker som få!
 
Tack för en mycket trevlig och rolig fotostund!






Bilder: Jenny Björk
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Sara

Lovely:):)!

2012-04-14 @ 21:33:37
Postat av: Sophie

Tack ska du ha Jenny för en mycket trevlig stund och fint resultat. Du är jätteduktig! Du fick mig att känna mig hur fin som helst!

2012-04-25 @ 19:09:06
Postat av: ami

så tjusiga bilder du tar :)

2012-04-29 @ 22:26:22
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Väldigt imponerad av dina bilder, kul att du ska fptografera oss:) kram

2012-06-10 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0