Avslöjar en liten hemlis.....

Hinner inte uppdatera så ofta just nu. Så här i juletid är det mycket hemma och det är mycket på jobb. Jag lovar att det snart blir bättring med uppdateringarna....

Nu är det dags för mig att avslöja en liten rolig hemlighet och det är att jag har påbörjat ett litet, litet samarbete med världens bästa butik, Skaparlusten. Denna fantastiska och mysiga butik har tagit in mina akvarellmålningar och från och med nu går bl.a. mina prinsessor att köpa även där. Mina illustrationer fick t.o.m. vara en del av Skaparlustens julskyltning och det är jag väldigt glad och stolt över.

Mina illustrationer i Skaparlustens julfönster


Massor av pysselgodsaker! Ser ni dem....mina illstrationer i mitten ungefär :-)


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Louise Troberg

Du är så duktig Jenny!!

Stor kram på dej!!!

// Louise

2009-12-09 @ 19:22:32
Postat av: Mia

Åh, vad roligt!! Förstår att du är stolt....det SKA du vara!!!!



Kram!

2009-12-10 @ 20:21:49
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Maria

Stort grattis till dig vännen!

2009-12-11 @ 03:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0