Halloweenfesten...

Halloweenfesten igår var riktigt rolig och läskig med god mat och härligt sällskap. Stort tack till er alla!!!

Jag måste ju berätta att vi alla var förväntansfulla och på helspänn, eftersom vi visste (från tidigare års halloweenerfarenheter) att de skulle överraska och skrämma oss på något vis när vi kom fram till festen.

Vi gick försiktigt på deras uppfart samtidigt som vi spanade på alla håll och kanter för att se om de lurpassade bakom någon buske eller sten. Plötsligt blir vi attackerade uppifrån av vattenballonger (de landade inte på oss, utan sidan om...men ändå). Vi är fullt koncentrerade på att rädda oss undan ifrån vattenballongsattacken, när deras garageport plötsligt åker upp med världens skräll. Där står B i strålkastarljus med mask och brummande motorsåg (utklädd till en karaktär i motorsågsmassakern). Det låter kanske inte så farligt, men han såg verkligen läskig ut med den där masken. Gissa om jag skrek, dock med skräckblandad förtjusning för det var riktigt roligt och påhittigt.

Värdparet hade verkligen ansträngt sig med att skapa läskig stämning och det fanns spindlar, spindelnät och självlysande larver överallt samt läskig spökmusik. Dessutom hade alla klätt ut sig, den ena läskigare än den andra. Själv hade jag röda horn och treudd. Dock tror jag inte att jag skrämde så många......

Jag bjuder på några halloweenfoton från gårdagen, om ni vågar..............


Jag försöker se lite läskig ut, men lyckas inte så bra....


Hon ser läskig ut, men jag lovar att det är världens snällaste häxa!


Häxan tänker....


Profilbild....hihi...(jag har fått tillstånd till att ladda upp den)


Dracula går till attack....


Enligt mig var B helt klart läskigast med sin mask. Som ung såg jag motorsågsmassakern och blev livrädd.


Den goda chokladtårtan med spindel och spindelnät


Bilder: Jag

Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse!!!

Ha en mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0