Tiden en bristvara.....

Tyvärr hinner jag inte skapa och fotografera så mycket som jag egentligen vill. Tiden är verkligen en bristvara hos mig. När man väl är ledig så är det så himla mycket annat som MÅSTE göras. Tror nog att jag behöver bli bättre på att skilja på begreppen måste och bör. Jag ska börja med att ställa mig frågan vad måste göras och vad bör göras.

Jag har i alla fall hunnit med att scrappa ytterligare en layout till http://swescrapbook.blogspot.com/ 
Denna gång blev det till veckans skiss.



Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse!

Ha en bra tisdag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja tid skulle man ha mer av! Jag har dock lärt mig att prioritera...att "stjäla" till mig egentid. Det är faktiskt inte så viktigt för mig om det är välstädat ex. Läcker layout du skapat!



Trevlig helg!



Kram!

2009-11-06 @ 19:53:25
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0