Tacksamhet.....

Jag tror att jag ska börja min dag med att fundera över vad jag har att vara tacksam för, mest för att direkt flytta fokus från det negativa som värk, stress etc till det positiva.

Jag är tacksam och lycklig för att jag har en underbar familj (man, barn, syster, systerbarn, svåger, mamma, pappa....) som jag älskar över allt annat. Och de älskar mig!
Jag är tacksam för att jag har världens bästa och roligaste arbete och kolleger.
Jag är tacksam för J, min bästa vännina, som betyder så mycket för mig. Självklart är jag tacksam för alla mina fina vänner!
Jag är tacksam för mitt hem - mitt fina hus - där det finns så mycket kärlek och värme.
Jag är tacksam för att jag funnit ett sätt för att få utlopp för mitt kreativa behov.
Jag är tacksam för att jag har lätt för att skratta och att jag för det mesta är ganska så glad och positiv.
Jag är tacksam för att jag har en dröm, en sak som jag vill göra när jag blir "stor", som jag ständigt tänker och skissar på. Det är så roligt att samla idéer till denna dröm som jag någon gång vill genomföra....
Jag är tacksam för att det är lördag idag och att jag får "bara vara" (även om det är en hel del inplanerat, men ni förstår nog vad jag menar...) och att jag får mysa med min familj.



Visar er två layouter och ser ni att jag har scrappat utan vit bakgrund eller vit CS!!!!! Det händer inte så ofta!

Denna lo gjorde jag för ett tag sedan. Tror att den var till någon skissutmaning. Kommer inte ihåg!

Denna lo gjordes till skissutmaningen denna vecka hos
http://swescrapbook.blogspot.com 


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en bra lördag!

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig läsning. Det där med drömmen låter ju toppen. Superläckra layouter har du skapat också! Här är en till som har svårt för att scrappa annan bakgrund än vit eller kraft. =)



Kram!

2009-10-12 @ 12:01:08
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Du är så klok, min kära syster!

2009-10-13 @ 19:24:28
Postat av: CillaT

Tack för att du delar med dig av din tacksamhet! Det smittar av sig och gör att man tänker till=)



Jättehärliga layouter. Läckra färgkombinationer=)

2009-10-17 @ 17:19:07
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0