Fotokurs.....

Tjoho, idag har jag varit på fotokurs och det var jätteroligt och superinspirerande. Tack till alla trevliga medkursare och tack Jenny S för ett proffsigt upplägg och en lärorik kurs.

Ja, nu snurrar det i huvudet om ISO-tal, bländare, slutartid och all världens olika inställningar. Jag hängde väl med hyfsat bra, men det gäller att träna, träna, träna, träna och åter träna.


Här är en av tjejerna i full gång med att testa någon inställning på sin kära kamera




Efter kursen var vi ute och fotograferade och jag fick bland annat ta lite porträttfoton på mina söta medkursare.


Gillade hennes vackra fjäril...








Bilder: Jag

Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en fortsatt bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul det låter med fotokurs! Önskar att det fanns någon sådan här i härheten. Ser fram emot fler foton från dig. =)



Kram!

2009-10-18 @ 18:52:15
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Jenny Sandberg

Stort tack själv! Ni var så duktiga allesammans. Träna nu som kommer allt snart kännas lätt som en plätt. ;)



Många kramar

Jenny

2009-10-18 @ 20:20:44
URL: http://www.jennysandberg.se
Postat av: Ann-Sofie Nygårds

Vilka fina bilder du har tagit på barnen! Och vilka fina tavlor du gör.. Lycka till med bländaren.. ; )

/ann-sofie med fjärilen

2009-10-18 @ 20:59:48
Postat av: Anneli

Jenny, vilka bilder du tog! Du är ju redan proffs. Snurra i huvet gör det verkligen. Men jag fick testa lite på min tjej när jag kom hem. Kunde faktiskt få till några hyfsade bilder utan blixt fast det var kväll. Ses på tisdag. Kram Anneli

2009-10-18 @ 21:05:22
Postat av: Anne

Härligt att kuresen blev lyckad! Väldigt lyckade bilder har du också tagit. Gillar fjärilsbilder mycket!



Ha en trevlig fortsättning på veckan!



Kram

2009-10-21 @ 11:08:51
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilka jättefina foton! Du är superduktig! KRAM

2009-10-23 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0