Halloween.....

Ikväll är det halloweenfest och det ser jag verkligen fram emot!

Det är våra kära vänner B och J som håller i festen, och de är helt suveräna på att fixa halloweenfester (ja, alla andra slags fester också, så klart).

Förra året skrämde de oss rejält.....huhu...jag får fortfarande kalla kårar när jag tänker på det. När vi kom till festen var deras stora hus alldeles nersläckt. Dörren stod på glänt och det hördes kusliga spökljud innifrån huset. Ingen svarade när vi ropade, så vi vågade inte gå in utan stod kvar ute på deras gård. Det gick en stund och plötsligt hoppar hela deras familj (utklädda till olika monster och spöken) ut ur deras bil och skrämmer oss så vi får hjärtat i halsgropen. Där hade de legat och lurpassat hela tiden och de var såååå nöjda med att de lyckades att skrämma halvt ihjäl oss. J och B hade verkligen lagt ner mycket arbete på att dekorera sitt hem i riktig halloweenstämning. De är så bra på att fixa sådana här fester och man känner sig alltid sååå välkommen (trots att man blev halvt ihjälskrämd). Så kvällens fest ser jag som sagt verkligen fram emot.

Foto från förra årets halloween


Bilden får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!

Ha en trevlig halloween-lördag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska bli spännande och se bilder sen på hur skrämmande ni blev i år! Ha så skoj! Kram

2009-10-31 @ 14:27:12
Postat av: myamia

läskiga varelser ;)

skrämmande välkomnande på förra årets fest. skitkul :) hihihi Kram

2009-10-31 @ 19:54:55
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0