Ett roligt besked och en målad tomtenissa och höstprinsessa......

Igår fick jag ett jätteroligt besked som jag ännu så länge betraktar som lite hemligt. Jag kan dock avslöja att beskedet bl.a. innebär ett samarbete med den bästa butiken och att jag från och med nu måste börja skapa massor. SÅ KUL!!!  
(Jag lovar att snart delge er mer om detta)

Jag har målat en liten höstprinsessa och en tomtenissa (eller en tomtenessa, som jag kallar henne). Vad gör en prinsessa när hon måste ha en huvudbonad.................jo, då får hon ju hålla sin krona i handen.

Höstprinsessa


Närbild på höstprinsessan


Tomtenessa


Närbild på tomtenessan


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anne/anneh

Helt underbar är hon tomtenessan, kronan i handen och hjärtmun =0)

2009-09-28 @ 08:15:36
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com
Postat av: Anne/anneh

Helt underbar är hon tomtenessan, kronan i handen och hjärtmun =0)

2009-09-28 @ 08:16:37
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com
Postat av: Camilla Falkenberg

Du är ju helt otroligt duktig .......

2009-10-01 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0