Fly on the wings of love.....

Det är söndagmorgon och familjen ligger och sover så sött i sina gosiga och varma sängar. Själv har jag varit uppe i några timmar och fått lite "egentid" i ett alldeles tyst hus. Jag har suttit vid datorn, pysslat lite och planerat till vårt dikttema som vi ska ha i klassen. Vet inte riktigt vad som ska hända idag. Tror jag tar dagen som den kommer. Härligt, eller hur!

Häromdagen fick jag målat ytterligare några akvarellmålningar. Det blev bl.a. en liten gris och en rosa elefant.
Ser ni att grisen försöker att flyga på sina "wings of love"!?

"Fly on the wings of love"


"Rosa elefant"


Målningarna är gjorda i akvarell på akvarellpapper. På målningarna finns lite "glitterdetaljer". Måtten är A4 (21 x 29,7 cm). Bilden passar även till 13 x 18 cm.

Är man intresserad av att köpa någon av mina målningar eller specialbeställa (med tema och text) går det jättebra att maila mig   [email protected] 

Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse!

Ha en trevlig och mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men åh så himla läckra!!! När vi har renoverat sovrummet är det inte omöjligt att jag hör av mig och lägger en liten specialbeställning. =) Egentid låter härligt...det behöver man ibland. Själv har jag tillbringat söndagen på olika fotbollsplaner...det gillar jag!



Kram!

2009-09-20 @ 19:37:09
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anne/anneh

Älskar den lilla grisen! Jag skulle också vilja ha nåt vackert i akvarell i vårt sovrum, måste tänka....

2009-09-28 @ 08:33:28
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0