Jag bjuder på prinsesstårta.....

Vi är ett gäng tjejer som en gång varje månad har "tjejträff" hos varandra. Imorgon kväll är det min tur att hålla i denna kväll, vilket inte är så betungande då vi "bara" träffas, umgås och äter någon god fika. Jag hade då egentligen ambitionen om att göra en riktigt smarrig dessert med vit choklad, bär etc........, men idag stod jag på ICA och bara kände att jag ORKAR inte, jag HINNER inte, jag VILL INTE!!!!!! Jag höll mig hårt i frysdisken och kände att sammanbrottet var nära. Det var då....då jag fick syn på Frödinges kladdkaka. Bara köpa, stoppa in i frysen och ta fram imorgon. Hur smidigt som helst, så nu är allt frid och fröjd igen! Jipiiieee!!!

Däremot bjuder jag er på en hemmagjord prinsesstårta


Närbild på "prinsesstårta"


Jag har även målat en liten prins


Målningarna är gjorda i akvarell på akvarellpapper. Måtten är A4 (21 x 29,7 cm). Bilden passar även till 13 x 18 cm.
Är man intresserad av att köpa någon av mina målningar eller special beställa (med tema och text) går det jättebra att maila mig   [email protected] 

Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse!
 
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Bra gjort!! Man ska göra det man känner för! Jag hade gjort detsamma då bakning inte är min starka sida. =) Fy tusan så söta målningar du gör människa!!



Kram!

2009-09-30 @ 22:11:05
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Catarina

Hej Jenny!



Det blev alldeles utmärkt med kladdkaka, även om jag gärna provar tårtan som du beskriver någon annan gång när tiden räcker till. Din blogg är trevlig, många fina tavlor du har gjort men aldrig visat.

Ha en bra dag

Catarina

2009-10-10 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0