Ny spännande vecka....

Jaha, då var det en ny vecka. Undrar vad denna vecka har för spännnande saker att erbjuda. Jag har i alla fall en del roliga saker och uppdrag inbokade.

Min strävan är att växa och utvecklas som människa. Jag vet att jag ständigt måste arbeta på att uppnå balans och närvaro i mitt liv. Det är svårt när vardagen bara rullar på i ett snabbt tempo och man hela tiden tänker framåt. Dock ansvarar endast jag för min egen lycka. Jag väljer själv hur jag vill hantera det som händer mig. Jag väljer själv hur jag vill tänka och hur jag vill vara.

Bjuder på en liten bild med rosor i vårt kök.

 

Bild:Jag
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Mia

Helt rätt! Även jag kämpar för denna "livsstil" efter att ha varit på väg in i väggen i våras. Jag tycker själv att jag blivit mycket bättre på att vara här och nu.



Kram!

2009-09-13 @ 13:41:56
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0