Klantiga, klumpiga jag.....

Klockan 05,45 i morse var jag i skogen med min kamera och mitt stativ och väntade in de första morgonstrålarna med dess magiska ljus. Min ambition var att få ta de där fantastiska bilderna med det härliga ljuset........... Det hela började ganska så bra. Jag balanserade på stenar och stockar i vattnet och tänkte för mig själv att snart tappar jag i kameraväskan/kameran/stativet eller så halkar jag ner i bäcken. Jag är nämligen fruktansvärt klantig och klumpig av mig och jag är nämligen van vid att sådant ALLTID händer mig. Men allting flöt på och jag tänkte att det här går ju förvånansvärt bra. Jag njöt av tystnaden och fågelkvitter och monterade min kamera på mitt stativ.  Med en lång slutartid behövde jag använda min självutlösare och jag började ta en massa bilder. Jag behövde höja mitt stativ och började veva. Oj, vad det går trögt att veva tänkte jag och tog i lite mer. Tjoff, sa det och till min förtvivlan såg jag att klantiga jag hade dragit i sönder min nya självutlösare (som fastnat i stativet och dess vev). Det är så typiskt mig!!!!!!
Nåväl....jag fick i alla fall tagit några bilder och jag fick ju njuta av fullkomligt lugn medan dagen grydde.



Bild: Jag
Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Titti

Vilken härlig "trollsk" bild!

Superfin!



Kram

2010-04-27 @ 09:34:06
URL: http://tittilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0