Titt-ut......

Nu är det full rulle igen efter den långa sköna semestern. Ny skola och "nya" barn......och jag älskar mitt jobb!!!

Igår kväll hade jag en superkul syskon/kusinfotografering vid sjön. Just nu sitter jag och tittar igenom bilderna och jag är lycklig i hela kroppen. Barnen var underbara och jag är så nöjd med bilderna! Jag lovar, att det var tvättäkta små charmtroll som jag fick fotografera!

De små "trollen" lärde mig en sång om en båt som blir våt och vi lekte Titt-ut.




Visst är hon, lilla trollet, så ljuvligt söt!

Bilder: Jag
Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaaw! Mitt lilla hjärta! Så fina Jenny!

2010-08-22 @ 09:30:40
Postat av: Hanna

Du milde tid vilken underbart söt tös!! Och du är ju en fantastisk fotograf, systra min! <3 Kram

2010-08-22 @ 10:16:55
Postat av: Sara

Inte bara blev bilderna fina Hanna utan Jenny gjordet det på ett sätt så att barnen njöt av det (fast det visste du nog redan:)

2010-08-22 @ 11:38:02
Postat av: maj löf

Vilken fantastisk fotograf som verkligen kan fånga ögonblick!!!! OCH objektet är en bildskön tjej som kan charma alla. Bra gjort.

2010-08-22 @ 12:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0