Piggelin idag......

Var helt slut när jag kom hem från jobb igår, efter en riktigt tuff och intensiv vecka. Hade frossa och ont i hela kroppen. Gick och lade mig 19,00 (hur kul är det en fredagkväll) och sov till 7,30. För att vara mig är det vääääldigt många sovtimmar. I alla fall så vaknade jag upp som en piggelin i morse och tänkte att idag hade det varit jätteroligt att få åka och shoppa till bara mig :-). Så idag har det blivit SHOPPING, SHOPPING, SHOPPING och fika med systern och hennes lilla familj. Jättemysigt!!!!  Jag har dock under dagen även hunnit med att analysera mig själv och senaste tidens shoppingbeteende och kommit fram till att det nog är dags lägga in shoppingbromsen. På sista tiden har det blivit lite väl mycket. Jag har nu bestämt mig för att det inte blir fler klädinköp förrän tills våren, och det gäller från och med NU!


På tal om något helt annat så
 visar jag här upp en layout som är gjord till en skissutmaning hos http://swescrapbook.blogspot.com/



Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse.

Ha en mysig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0