Bläää för kyla.....

Har haft en rolig utedag med eleverna idag. Det blev pulka, skridskoåkning och varm choklad. Jag vill inte på något sätt låta gnällig, för vi hade verkligen en lyckad dag.........men jag gillar inte att frysa. Min värk blir 10 gånger värre i kyla! Det snöade och blåste kallt och inte en endaste liten värmande solstråle ville lysa på mig.
Tjoho, detta är lajbans tyckte barnen.
Brrr, detta är för kallt tyckte fröken (men lite lajbans ändå, så klart).




I måndags var det, i vanlig ordning, skissutmaning på http://swescrapbook.blogspot.com/ 
och jag har skapat en lo utifrån den.

Är riktigt nöjd med fotografiet för visst är det två coola grabbar jag fångat på bild :-)


Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse


Kommentarer
Postat av: Anne

Den här älskar jag!! LOn och den fantastiska bilden!

2010-01-22 @ 22:34:34
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0