Kalas och dagens-lista.....

Oj, vad det har varit dåligt med uppdateringar här på bloggen den senaste tiden. Det har varken funnits ork eller tid. Ska försöka bättra mig på detta!
Idag är det lördag....tjoho!!! Ikväll blir det kalas för mannen som fyllt 45 år. Hoppas gästerna kan komma trots snön. Det ska bjudas på god stek och mintchokladfromage till efterrätt. MUMS!!!


Den här dagens-listan har jag lånat från http://ellisonscrap.blogspot.com/ och den gäller för gårdagen, fredag. Ganska rolig att fylla i faktiskt!

Dagens frukost: En "frökus-bulle" med skinka och ett glas vatten (usch, vad det lät tråkigt).
Dagens insats:  Min choklad....jag delade med mig till en sugen son och dotter.
Dagens utflykt: Alla ärenden jag och dottern gjorde på eftermiddagen/kvällen i snökaoset.
Dagens risktagande: Morgonens dusch, trots att varmvattnet var i princip slut. Detta pga slarv med pelletspåfyllnaden kvällen innan. Grrrrr... 
Dagens lättnad: När jag vaknade i morse och tänkte.........jaaaa, det är fredag!!!!
Dagens lunch: Pastasallad och vatten.
Dagens ingengörsjobb: Alltså, jag är fruktansvärt oteknisk....
Dagens mellis: En apelsin och liten, liten, liten bit choklad......hrmmm
Dagens tålamod: Jag arbetar som lärare.......mitt tålamod är enormt :-)
Dagens onyttiga: apelsinen.......eller jag menar chokladen :-)
Dagens fina: Fredagsmys med familjen.
Dagens middag: Kyckling i currysås.
Dagens tv: Vi hyrde en film....och jag somnade efter 5 minuter.
Dagens skratt: Med barnen på kvällen. Min familj har sådan härlig humor!
Dagens överraskning: Hastighetskontrollen på vägen hem från jobbet......


Bilden får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha,ha...DU har härlig humor, Jenny!! Dagens överraskning gillade jag, hoppas du inte fick böter (igen) ;) Stor kram

2010-01-30 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0