Borta bra, men hemma bäst.......

Vi har haft två helt fantastiska veckor i Turkiet med mycket sol, bad, god mat och dricka. Familjen är dock rörande överens om att två veckor nästan är för länge att vara borta. Vi är alla så hemkära och det är såååå skönt att få komma hem till sitt hus, sin säng och sina nära o kära.

Innan vi åkte hade jag värsta visionen om mitt fotograferande i det vackra landet Turkiet. Stora kameraväskan och all utrustning var medpackad........men när vi väl var där så hade jag (till min stora förvåning) inte någon som helst lust att fotografera (knäppte bara några enstaka bilder, för ren dokumentation). Jag ville i stort sett bara ligga på luftmadrassen och guppa på vattnet....och då fick det ju helt enkelt bli så. Så tyvärr har jag inte några tjusiga bilder att bjuda på!

Vi hade all inclusive och maten var fantastiskt god. Dock blev det nog för mycket av det goda, för de sista dagarna var vi så trötta på all mat så ingen av oss klarade av att äta, trots att magarna var hungriga.

Dessa vackra melon-skapelser stod som dekorationer på det enorma buffébordet. De orkade jag fotografera :-)

 

Bilder: Jag


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som ni haft en lat och skön semester. Vi var iväg i två veckor i Bulgarien för några år sedan och jag känner som du...en vecka hade räckt. Nu när vi åker till Egypten blir det lagom sju dagar. =) Hoppas bara att jag har lust att fota en massa...pyramiderna måste i alla fall dokumenteras. =)



Kram!

2010-07-14 @ 15:00:05
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0